Data publikacji: 23.05.2024 


Klimat w reklamie. Jak branża może unikać greenwashingu? 
Już w najbliższy piątek wspólnie z Radą Reklamy organizujemy otwarty webinar dla wszystkich przedstawicieli branży reklamowej i komunikacyjnej. Cztery ekspertki Climate Strategies Poland Foundation – Dr Agnieszka Liszka-Dobrowolska (Członkini Zarządu, Współzałożycielka Fundacji), Dr. Aleksandra Drewko (Ekspertka ds. kalkulacji i redukcji śladu węglowego), Martyna Kajzerek (Koordynatorka projektów kalkulacji i redukcji śladu węglowego) i Zofia Nawrocka (Analityczka w projektach kalkulacji i redukcji śladu węglowego) w kompleksowy sposób opowiedzą o wyzwaniach klimatycznych stojących przed branżą reklamową.

Podczas webinaru prowadzące:

  • przedstawią szeroki kontekst klimatyczny i wyzwania, jakie zmiana klimatu niesie dla biznesu, 
  • w przystępny sposób przybliżą podstawowe zagadnienia i procesy związane ze śladem węglowym, 
    omówią temat komunikacji klimatycznej, w tym wrażliwej nomenklatury (m.in. różnic między neutralnością klimatyczną a zeroemisyjnością), a także pułapek greenwashingu,
  • opowiedzą o konkretnych i aktualnych przykładach greenwashingu (na podstawie case studies) i jego konsekwencjach, 
  • przedstawią efektywne i skuteczne sposoby oraz procesy, które pozwalają ograniczyć greenwashing (włącznie z gotową checklistą Fundacji).

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja.

Zapraszamy do udziału!

Autor artykułu:

Climate Strategies Poland